هوبر

ایزوگام برای بام | قیمت مناسب ایزوگام

خرید عمده ایزوگام

ایزوگام برای بام که هم قیمت مناسب داشته باشد و هم طول عمر بالایی را ارائه نماید، ایزوگام بردین دلیجان خواهد بود که تولید این نوع ایزوگام، با متریالی همچون قیر پلیمری درجه یک، لاله های پلی استر و تیشو و همچنین فویل آلومینیوم با ضخامت ۱۴ میکرون انجام می شود. خرید عمده این نوع ایزوگام هم برای بازار داخلی و هم برای صادرات، گزینه مناسبی خواهد بود.

یک ایزوگام خوب، باید یک سری استانداردها و مشخصه هایی داشته باشد که از جمله آن ها می توان به ایزوگام پلیمری تولید شده با قیر خالص ۶۰/۷۰ اشاره نمود. کیفیت بالاتر این نوع ایزوگام سبب می شود تا طول عمر بالاتری هم بتوان انتظار داشت.

حداقل عمر ایزوگام پلیمری درجه یک، ۱۵ سال می باشد که این زمان، بر اساس شرایط آب و هوایی و همچنین دما و میزان بارندگی می تواند متفاوت باشد.

قیمت مناسب ایزوگام

قیمت مناسب ایزوگام در تهران

قیمت مناسب ایزوگام، زمانی اعلام می شود که مطمئن باشیم، قیمت های اعلام شده، مستقیم از کارخانه تولید ایزوگام دلیجان بوده و در این صورت است که حتی در تهران هم مشتری می تواند اقدام به سفارش عمده ایزوگام نماید.

علاوه بر وجود واسطه ها، عوامل دیگری هم می تواند برروی قیمت فروش ایزوگام، تاثیر گذار باشد که تا حد زیادی، می توان بحث کیفیت و نوع متریال ایزوگام را مطرح نمود.

هر شرکت تولید کننده ای بر اساس این که در ایزوگام خود از چه متریالی استفاده نموده است، قیمت های متفاوتی را هم اعلام می نماید.

اما خوب است بدانید که یکی از شاخصه هایی که سبب می شود تا قیمت ایزوگام در بازار افزایش یابد، فروش شرایطی ایزوگام خواهد بود و شرکت ایزوگام هوبر در نتیجه فروش نقدی محصولات خود، بهترین قیمت های ممکن را اعلام نموده است.

کلیک کنید  صادرات ایزوگام | سفارش ایزوگام پلیمری 50 کیلوگرم

قیمت رول ایزوگام

قیمت رول ایزوگام شرکت شرق

ایزوگام مشکین شرق دلیجان هم می تواند برای نصب برروی پشت بام و یا سرویس و …، گزینه مناسبی به حساب آید و با توجه به این که فروش عمده ایزوگام از درب کارخانه انجام می شود، در نتیجه قیمت رول ایزوگام ارائه شده هم می تواند برای تمامی شهرها، یکسان باشد.

گارانتی ایزوگام هم یکی از فاکتورهایی است که بدون شک در صورت وجود، می تواند منجر به افزایش قیمت ایزوگام شود اما این فاکتور، نشان از کیفیت ایزوگام هم خواهد بود.

در بازار تهران، اصفهان، تبریز و یا هر منطقه ای که بخواهید، برای خرید عمده ایزوگام می توانید با یک تماس، اقدام نمایید.

فروش ایزوگام در اصفهان

فروش ایزوگام در اصفهان

شرکت ایزوگام شرق به عنوان یکی از تولید کنندگان ایزوگام تک لایه، دولایه، سفارشی، ایزوگام طرح دار و … می باشد که در امر فروش عمده ایزوگام این شرکت، یک طرح و ایده خاص و ناب را توانسته ایم پیاده سازی نماییم.

سازماندهی برنامه فروش ایزوگام به صورت اینترنتی، عاملی شده تا بتوانیم این محصول را به سادگی در دسترس کلیه مشتریان خود قرار دهیم.

این طرح فروش، به گونه ای است که هم گارانتی و ضمانت ایزوگام را در اختیار مشتری قرار می دهد و هم قیمت های خوبی را اعلام می نماید.

شرکت ایزوگام شرق دلیجان

شرکت ایزوگام شرق دلیجان

خوشبختانه امروزه شرکت ایزوگام شرق دلیجان در تمامی شهرهای ایران به خوبی توانسته جایگاه خود را حفظ نماید و برندسازی خوبی را به انجام رسانیده است.

ایزوگام ارزان و یا قیمت مناسب ایزوگام از جمله نیازهای اساسی برای اکثر مشتریانی است که قصد خرید عمده ایزوگام را دارند و دستیابی به این شاخصه مهم در صورتی امکان پذیر می شود که شما بتوانید از یک مرجع معتبر و مطمئن، برای سفارش ایزوگام، استفاده نمایید.

با دریافت قیمت رول ایزوگام از طریق این مرکز، برای سفارش محصول مورد نظر خود از طریق ایزوگام هوبر هم می توانید اقدام نمایید.

کلیک کنید  ایزوگام طرح دار چمنی | فروش عمده ایزوگام فویلدار کارخانه تبریز
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آقای باهر
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09195437669
کانال تلگرام: huber2@
اینستاگرام: huber_company
پست الکترونیکی: hubercompany2@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید بی واسطه ایزوگام مستقیم از درب کارخانه

هزینه های مازاد شامل فروشندگان واسطه، یکی از اصلی ترین عوامل در افزایش قیمت یک …

همین حالا تماس بگیرید تماس با واحد فروش